maandag 23 januari 2017

lang lang geleden

Het is echt super lang geleden dat ik een blog bericht heb geplaatst, zoals altijd komt dat weer omdat ik of te druk ben of het gewoon ben vergeten. Daar had ik (zoals altijd) goede redenen voor, ik ga namelijk in maart voor 3 weken naar Finland!! Voor mijn opleiding installatie-elektro techniek ga ik samen met 4 anderen (van bouwkunde) naar Finland voor stage. Het leukste is dat van de 5 het 3 meisjes zijn!! #girlpower

Maarja ik zo ik niet zijn als er dan ook een haakproject meegaat. (Mijn beste vriendin die ook haakt gaat ook mee, dus ik haak zoiezo niet alleen)
Nu is er een nieuwe cal van scheepjes, en ik ben normaal echt niet van de jawls, maar deze! Echt super mooi! Hij is ontworpen door Kirsten Ballering, ze heeft echt top werk geleverd! Ik ga zoiezo de rainbow maken en ik hoop ook nog het pakket te winnen van de danish mermaid. Meer info op de facebook van scheepjes of op http://www.scheepjes.com/nl/cal/scheepjes-cals/scheepjes-cal-2017/informatie/

De cal begint eigenlijk op 15 februari, maar ik begin pas als ik in Finland ben natuurlijk. -Ik ben zo enthousiast!- De cal duurt 13 weken en je kan kiezen voor een 14e week, in die week word de Hygge gevoerd. Ik ga proberen om tijdens deze cal meer berichten te plaatsen. -Lees: proberen-


Ondertussen droom en haak ik verder! 
-xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten