vrijdag 11 maart 2016

Hoi hoi,

De afgelopen tijd ben ik weer druk geweest. Op 22 januari heb ik s` middags mijn eigen yarnbowl versiert. Die krijg ik morgen. Morgen is de lancering van Dendennis zijn nieuwe boekje 'Dendennis zoekt zijn knuffel' bij Echtstudio is de lancering. Morgen ga ik er iets eerder naartoe want ik heb iets geweldigs op de planning staan voor mijn gala... Ik krijg morgen ook mijn Yarn bowl, die heb ik gemaakt met een workshop van Lolox, maar Patricia neemt hem voor me mee! En natuurlijk ga ik morgen ook het nieuwe boekje van Dendennis kopen. Ben nu druk bezig met het vertalen van de schoenen, rugtas en eieren die je kan haken voor Harley Hare. Harley is een kooppatroon van Dendennis. Gister heb ik Kletsmajoor afgehaakt. Ik heb hem gehaakt met stylecraft special dk, in plaats van katoen. Het patroon komt uit Prettig gestoorde amigurumi`s.
 
 
Een tijdje terug heb ik ook een gordeldier gemaakt, ook deze heb ik gehaakt met stylecraft special dk. Het patroon komt uit amigurumi and baby`s van amigurumipatterns.net

 
Ik zou zo snel mogelijk de vertaalde haakpatronen erop zetten en vertellen hoe het zaterdag is geweest. Groetjes Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten